WOSKOWANIE ŁAŃCUCHA? CZEGO TO LUDZIE NIE WYMYŚLĄ...

Co prawda nie my to wymyśliliśmy. Jednakże jako nieliczni wyspecjalizowaliśmy się w tej usłudze, która bardzo szybko zyskuje na popularności. Woskowanie łańcucha to bezkonkurencyjny sposób jego serwisu, który jednocześnie smaruje i konserwuje. Ale to oczywiście nie wszystko ponieważ zalet jest bez liku, a oto i one:

  • wosk ogranicza tarcie, poprawiając tym samym efektywność pedałowania i jego ergonomie. Oznacza to, że mniej siły wkładacie w każdy obrót korbą, a jazda na rowerze jest zdecydowanie bardziej wydajna,
  • oszczędność czasu – zabieg woskowania starcza nawet na 350 km jazdy bez konieczności czyszczenia i smarowania łańcucha,
  • oszczędność pieniędzy – dzięki regularnemu woskowaniu przedłużacie żywotność swojego łańcucha nawet pięciokrotnie, nie wspominając o kasecie którą narażona jest na zniszczenie przez zużyty łańcuch. Ominą was także wydatki na oleje do smarowania i specyfiki do czyszczenia łańcucha.

dodatkowo:

  • wosk jest wodoodporny, więc zabezpiecza wasz łańcuch przed korozją,
  • do nawoskowanego łańcucha nie lepi się brud, piach czy pył, poprawiając tym samym kulturę pracy całego napędu, jest po prostu ciszej i lżej
  • wosk sprawdza się w każdych warunkach: szutry, błoto, piach czy śnieg
Obecnie w naszym serwisie używamy wosku „NanoWaX”.

DLA KOGO WOSKOWANIE ŁAŃCUCHA?

Usługa ta skierowana jest tak naprawdę do wszystkich rowerzystów którzy lubią dbać o swój sprzęt i zależy im na sprawnym jego działaniu.

Nie ważne czy jesteś amatorem czy półamatorem. Czy jeździsz po mieście czy po górach. Czy korzystasz z roweru codziennie dojeżdżając do pracy czy jedynie dla niedzielnego relaksu. A może startujesz w maratonach i twój napęd jest wyjątkowo narażony na przeciążenia.

W każdym z powyższych przypadków woskowanie łańcucha sprawdzi się w 100%. 

A JEŚLI MAM ROWER ELEKRYCZNY? CZY WOSKOWANIE ŁAŃCUCHA MA SENS?

Nie od dziś wiadomo, że rowery elektryczne generują znacznie większe obciążenia łańcucha i całego napędu. Chodzi tu głównie o elektryki z silnikami umiejscowionymi centralnie, czyli z takimi w korbie.

Silniki w korbach szybciej zużywają napęd. Jest tak ponieważ w przypadku tych silników przekazanie mocy bezpośrednio na łańcuch jest dość gwałtowne, co powoduje nadmierne obciążenie ogniw, czego wynikiem jest szybsze wyciąganie (zużywanie) się łańcucha lub nawet jego zerwanie. A pamiętajcie wyciągnięty łańcuch niszczy kasetę (lub wolnobieg).

Skład wosku „NanoWax” którego używamy w naszym serwisie został dobrany i sprawdzony pod kątem zwiększonych wymagań napędów rowerów elektrycznych z centralnym silnikiem, gdzie wszystkie obciążenia są przenoszone na koło właśnie poprzez napęd. Jeżeli sprawdza się w elektrykach to sprawdzi się w każdym innym rowerze.

ILE ZA TĄ PRZYJEMNOŚĆ?

Kompleksowa usługa czyszczenia, odłuszczania i woskowania łańcucha woskiem w płynie to koszt 50 zł. Oznacza to wydatek w wysokości 50 zł właśnie na 350 km jazdy. W tym czasie nie zawracasz sobie głowy czyszczeniem i smarowaniem łańcucha. Oszczędzając tym samym swój czas i pieniądze, mając pewność, że z napędem nic złego się nie dzieje. Dodatkowo swój łańcuch możesz wysłać do nas z każdego miejsca w Polsce. Przeprowadzimy całą procedurę woskowania i odeślemy sprzęt do Ciebie. Opcja woskowania woskiem stałym to koszt 70 zł. ponieważ wosk stały lepiej penetruje zakamarki procedura jego aplikacji jest bardziej pracochłonna a sam wosk droższy. 

Poznaj szczegóły i różnice pomiedzy konkretnymi rodzajami wosku tutaj i wybierz interesującą Cię opcje.

ZAINTERESOWANI?
ZAPRASZAMY DO KONTAKU TELEFONICZNEGO
LUB POPRZEZ FORMULARZ KONTAKTOWY W ZAKŁADE KONTAKT